lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

Underbar Söndag !!!

Av Lena - 10 oktober 2010 18:24


Sol, Sol, Sol och blå himmel har vi ju haft idag,

 Kan inte vara många som har missat det.....

  

Vilken härlig höstdag, tänk om alla höst dagar kunnde vara så här... !!!  :)

Tror det beror på det ovanliga datumet vi har idag..

101010...  !!

Betyder säkert något, när det är bara ettor och nollor !!

Klart det gör.... 

Vi kommer att komma ihåg denna härliga dag...


Började med att fixa klart efter gårdagens 30-års kalas...

Jaha, nu har man en son som är 30 bast, undrar hur det gick till jag... :)


  

Sonen glömde den här fina Rosen han fick av oss, men nu får jag njuta av den istället, här leker jag lite med min kamera.... :=)


Sen bjöd sambon på mat idag !!!!!???

Ja, det är SANT

Vi gick på restaurang ??!!

Till Wallis, blev en smarrig pizza då... gött va det :)

Ja det var långt att gå, har vi 200 meter kanske...

Hahaha....


Sen tog jag bilen och åkte ner till min kompis Ingers Stuga...

Där är sååååå mysigt.....


Många träd hade dom huggigt ner, sen sist jag var där, nu är det så luftigt och fint..


  

Står här på hennes brygga och knäpper ut på Ottnaren som sjön heter...

Jo, vi har två sjöar här i lilla Årsunda.... de ni !!!


Blev bjuden på kaffe och sockerkaka - hembakat - mumms !!

Vi satt ute på hennes veranda så härligt, tror inte jag har gjort det förut i oktober...

suttit ute och fikat alltså ;)


Den här fina pelaronen, satt jag och kollade på när jag drack mitt kaffe...


  

Så härlig färg !!!


Nä, nu så blir det TV:n och lite mat snart igen då...

Är det inte konstigt att man kan bli hungrig igen efter att ha varit

PROPP MÄTT för bara några timmar sen !!

Skulle väl räcka med att äta en gång i veckan eller nåt sånt ;)


Måste oxå ladda för en låååååååååååååång dag på jobbet i morgon !!

Inte kul alls 7.30 - 15.30 Jobb

16.00 - 20.00 Jobb Kurs med restid inräknat nu då... :(


Ja, det är väl bara att bita ihop och ta morgondagen med ett leende eller ????


Kramizar denna Söndags kväll Lena





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards