lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Kroppen/Huvudet.....

Av Lena - 12 oktober 2010 18:13

...Dom är inte överens alls...


Mn kropp vill då ingenting den,

 och jag är inte den som stretar emot, så jag lyder och gör just ingenting :(


Men huvudet vill så mycket, tänker att jag ska göra det och det när jag kommer hem !!


Men väl hemma så tar


 ALL ORK SLUT !!!!

 

 måste bero på uppförbacken som går hela vägen från jobbet och hem.....

den synns inte men den känns när man cyklar.....

Hehehe.......


Fast egentligen så vill jag göra så mycket, men jag fattar inte varför jag inte orkar ?????

ÅLDERN ????

Skulle man kunna tro, men det vill jag inte tro att det är :/

Men va är det då...????

Vill faktiskt ha en förändring... en spark i..................

 just det i baken..... !!!


Lyssnar på Spotify och härlige Danske Rasmus Seebach  ;)

Tror faktiskt att jag ska ta datorn med mig in i gymmet !!

Så kan jag lyssna och träna sammtidigt ;)

Ja, jag har faktiskt ett gym, jag behöver faktiskt inte gå ut om jag inte vill...

för det vill jag inte heller för jag fryser ju, men jag blir nog varm om jag tränar,

har för mig att man blir det.... eller ????


Så får det bli....  ;)


Kramizar Lena






 
 
annica johansson

annica johansson

13 oktober 2010 07:48

Känner igen det där att orken bara tar slut fast man vill så mycket. Har funderat om det inte här höstmörket och kylan som gör att orken tar slut....

http://annicasdjurliv.ploggplatsen.se

Lena

13 oktober 2010 16:18

Kanske det, vi skyller på det..blir bättre bara snön kommer eller hur ???? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards