lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Nu lever jag länge....

Av Lena - 16 oktober 2010 13:20


...många år till ?????!!


Ja, som vi skrattade i går kväll, så lever vi alla minst 100 år till !!


Tog bussen in till Strora Staden !!!!


Fint litet hus dom bodde i, iof såg man inte utvändigt så mycket var ju mörkt, men därinne var det så fint...

Vi var 10 från vinringen och så två kompisar till M, var där...

Rundvandring och mycket prat och skratt blev det

som det blir när vi träffas....

Men jag var då förbanat trött när vi skulle åka hem, tror jag somnade innan huvudet landade på kudden...

Foton kommer så småningom på Vinrings hemsida


www.123minsida.se/Vinringen


  

Här är några av det 10 flaskor jag fick...... ;)


Jätte god mat fick vi som M gjort och dryck då som alla haft med sig själva....

Ni kan ju tänkar er att det var vinflaskor lite överallt, haha ;)

Och så kakan till kaffet, åååååå säger jag bara, kan säga att den tog slut !!!! ;)

Mummmmms !!!!


Den har jag gjort idag med, den får ni se senare för jag är inte riktigt klar...

Är ju födelsedag här idag igen!!!

Säger Grattis till min Sambo då.... ;)

Lilla famlijen kommer på fika och dotra när hon jobbat klart....


Snart äta lite mat då, sambon önskade sig pannkakor !!!??

PANNKAKOR när man fyller år ???!!

Ja, om man fyller 5, Kanske !!!!!!!

Men det kan jag bara tala om att det inte blir....

Det gillar inte jag, och eftersom det är jag som gör maten så blir det kalops istället....lite godare då ;)


 Tror jag tar kameran och går ut sen, innan det kommer främmande..... ;)

Ha en fortatt trevlig Lördag...


Kramizar Lena




 
 
Ingen bild

Storasysteryster

16 oktober 2010 13:52

Gratta lilla Kurtan från oss, Heja Kurt! Det är smaskens med pannkakor! Kramar

 
Ingen bild

susanne

16 oktober 2010 16:16

ja du lena räcker det med 100år vi träffas ett antal ggr/året lika mycket skratt varje gång tänk dig 13st 100+ i årsunda:) pannkakor mums

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards