lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Varför ???

Av Lena - 16 oktober 2010 19:54

Varför vadå ????

Klart jag skriver en rublik som är intressant ;)


Lördagen snart till ända, så man kan ju fundera varför dagarna på helgerna går så fort......  ;(


Lovade en bild på kakan.....

Den var jätte god, blev faktiskt godare ju längre den stod framme...

Blev godkänt av lilla Thea med ;)


  

Vit Chokladtårta med varma hallon ;)

Mmmmmm   :)


Även jag fick en pressent idag.... hmmmm ;)))

Jo, jag fick det av lilla familjen för jag tog hant om lilla Thea när dom var till Rom och att jag hade sonens 30 års kalas....

Så jätte snällt, Tackar jag jätte mycket för.... Tack Peter o Maria :)


    

Vinet köpte dom i Rom, och en liten, liten blomma och en liten, liten ostkrokspåse...dom vet att jag bara älskar ostkrokar.... jammi :)))


Tog en tur i trädgården men kameran...

Testade lite nya knappar...


  

Fokus på det skruttna äpplet och suddigt där bakom...


    

Nu gjorde jag tvärtom, fokus där bakom och suddig framför...

Riktigt roligt faktiskt....

I morgon kväll börjar fotokursen....  ;)))


Fotade på en liten blomma som fortfarande lever...


  


Ha nu en riktigt trevlig Lördagskväller...

Själv så blir det nog natta tidigt, är fruktasvärt trött :/


Kramizar Lena






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards