lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

Vacker höstdag....

Av Lena - 17 oktober 2010 09:42


 Solen skiner    och det är lite småkallt idag    

Med det

ser vansinigt skönt ut där ute....

  


Så idag tar jag en promenad    och tar nog kameran med mig...    

Höstfoton kan även dom bli fina....

  Tänkte ta en Lena dag... !!!     


??????????


Ta hand om mig själv då,

liten SPAdag.....har ju tagit hand om de mina så länge nu.....  !! ;)


Men kom då på att jag först !!!

måste fixa tvätten !!!

Har sååååååå jätte mycket att stryka och mera tvätt att vika ihop och ännu mera i tvättkorgen...   ;(( 

  


MEN !!!

 

Hur mycket kläder har vi egentligen ???

Ändå har jag ingeting att ta på mig, låter det bekant ?!


Men så tänker Jag INTE göra faktiskt....

Jag tar hand om mig själv FÖRST !!!!!!


  

Sen får vi se om jag hinner ta tvätten.... ;)

För ikväll ska jag på Fotokurs här i Årsunda...

Ska bli Intressant...


Det var min dag det, vad ska NI göra Idag ????


Vet att flera har skrivit i kommentaren och att det inte fungerar med Säkerhetskoden... ??

Ni ha bara skrivit fel kod, så skriv om den bara så ska det fungera...

Koden är på 4 bokstäver och dom måste man skriva in varje gång...  ;)

Det ska bli ett smile :) tecken efter då är det riktigt


Gör så  !!!!

för jag gillar kommentrer.....

Glöm inte att gå tillbaka och kolla ifall jag har svarat..

Haha....  ;)


Kramizar Lena




 
 
Ingen bild

Lena Alltså Jag

17 oktober 2010 10:13

Testing, Testing.... Tror det ska fungera....Det ska även bli en smile gubbe efter Säkerhetskoden då gör ni rätt..... Kramizar Lena

 
Ingen bild

karin elf

17 oktober 2010 12:18

Hoppas att du får en bra dag, själv har jag varit på promenad och varit in och tränat...maten står i ugnen...in och i duchen..sen vet man inte.

Lena

17 oktober 2010 14:45

Härlig Karin, nu funkade det ju ;)
Även jag har varit på promenad men sen så räcker det iaf för idag....maten i ugnen även här.... Ha det bra ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards