lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

En helt vanlig dag.....

Av Lena - 18 oktober 2010 18:08


Måndagen snart slut !!!

Står väl inte på fören det är Fredag igen eller ????? ;)


Själv i soffan denna vecka då, länge sen sambon jobbade eftermiddag....

Tycker det är ganska skönt, får mycket gjort då... ;)

Men nu så har jag gjort lite av det jag tänkte iaf ;)


TV:n och datorn på som vanligt...

Har inte alla det ???

Före facebook hade jag ett liv, haha...

Nu måste man bara in o kolla

HELA TIDEN :/

Kan inte sluta heller, flera som känner så  ???

Fast egentligen så vet jag inte vad jag kollar efter ????!!!!

Ja, ja nu är det iaf så, tidens gång kanske....


Tur iaf att jag har nu äntligen hittat en ny och rolig hobby :)



Sitter och kollar på alla inställningar, roligt när man fattar lite iaf.

Men det är ju ganska mycket att lära sig....

Tar en liten paus och slänger in en ny maskin tvätt...


Vad gör ni en vanlig Måndags kväll ????


Kramizar Lena


 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

19 oktober 2010 21:35

Nog fastnar man vid datorn allt, både facebook och bloggen. Fast annars tittar jag bara på TV så det spelar ingen roll, haha! Jag såg att du hade en fin kamera. Jag tänkte köpa en NIKON d90 (tror jag)i somras men den tog slut. Nu funderar jag på en Nikon d3100. Hade också anmält mig till en fotokurs, som blev full, bara otur... Jag är i alla fall jättesugen på att lära mig fota.

http://trindalisa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards