lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Pengar !!!

Av Lena - 21 oktober 2010 19:45


Ja dom är bra att ha, eller hur !!!


Och jag har gjort av med några idag....  ;)

Blev några kassar igen då.... Kul !!


Hittade en bra jacka att ha på jobbet,

 vi fick jobbjackor förut som var bra men den har liksom "krymt" över höften...

Måste vara något med tvättmedlet eller ???????


Men Jackan var jätte bra tycker jag

inte för varm och inte för kall,

ja, den jag köpte då alltså, svart fanns även röd som jag gillar med inte i min stora storlek...bra pris oxå 299 kr.....


Även ett par gråa överdragsbyxor köpte jag,

Även dom som vi fick på jobbet har krymp :(

 och då fick en annan tjej dom av mig....


Men nu så har jag egna, snyggast på jobbet nu då....

Mohahahahahahaha ;)


Var på Banken oxå, för jag har sänt pengar till fel avsändare,

men med rätt OCR nr....svårt att förklara.....

Har skickar ett mail, så vi får se om jag får pengarna tillbaka eller om dom snurrar i rymden....

Om jag inte får dom tillbaka så hoppas jag dom ramlar ner där dom behövs i så fall....  ;) HAHA


Nä, nu så tänker jag kolla på TV:n och lite på f.b så jag inte missar något !!

;))))


Kramizar Lena

 
 
annica johansson

annica johansson

22 oktober 2010 06:21

hahah, du kanske måste byta tvättmedel =))

Hoppas pengarna kommer till rätta då :/ trist när det blir så, har själv vart med om det....

http://annicasdjurliv.ploggplatsen.se

Lena

22 oktober 2010 12:49

Jo då, jag har fått svar och dom ska kolla upp det, så pengarn kommer tillbaka....Skönt det, var ju några kronor.... Självklart måste jag byra tvättmedel, så här kan jag inte ha det.... eller ???!! ;)

 
Ingen bild

Storasysteryster

22 oktober 2010 07:13

Jaa du lilla gumman, här har då jag ett annat delikat problem, jag skulle vilja handla lite kläder eller annat krafs som jag egentligen inte behöver,MEN det finns ju inga affärer! Det är alldeles sant, vi får ju alla pengar över! Låter inte klokt egentligen! Affärer finns så klart men det är bara basic allting nästan, eller så har jag inte hittat affärerna. Har egentligen inte så mycket tid över för att leta heller. Brist på tid men mycket pengar över!Det låter inte klokt! Men nu kommer jag så småningom att börja jobba här i Hoting, fått nytt jobb! Ganska fantastiskt 61 år och får nytt jobb. Enhetschef detta också. Mera info kommer!Kramar

Lena

22 oktober 2010 12:47

Men va roligt att få pengar över, det har då inte jag...du får passa på att handla i Valbo när du komnmer hemöver....Vi har ju för mycket affärer vi....Men va roligt att få jobba på hemmaplan, då slipper du ju resorna....Kramar

 
Ingen bild

systeryster

23 oktober 2010 11:18

I går när jag var ledig och hade läst detta så blev jag lite inspirerad, nu kanske jag skulle försöka åka till den där lilla affären och försöka köpa något nytt! När jag kom dit sitter det en lapp på dörren STÄNGT I DAG FREDAG, Ja ja du ser! Men Valbo finns ju!!! Som tur är

Lena

23 oktober 2010 17:23

Haha Roligt, Ja du får handla när du kommer hem ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards