lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Blev en liten extra ledig dag...

Av Lena - 25 oktober 2010 09:56


...fast en orolig sådan då...

för den där magkänslan sitter kvar än :(

Skulle ha åkt in i går, jag vet det...men vi/hon trodde inte det var så alvarligt :(

Jag är hemma med henne idag, kan inte lämna henne själv.... !!!

Vård Av Vuxet Barn = VAVB  eller ????


Dotra sov skapligt i natt på en madrass nere i vardagsrummet...

Snart så ringer dom från HC så får vi se om hon får åka in med ambulans,

 tror inte att jag får in henne i bilen...

eller det går ju inte... :(

 hoppas på röntgen då !!!  :)


Hon är vid gott mod ändå...

 och MC ska inte säljas säger hon...

 hmmmmm ?!

DET VAR JU SÅ KUL... säger hon

Ja, ja........ :)


Kramizar så länge.... Lena








 
 
Lisa

Lisa

25 oktober 2010 13:42

Men usch då vilket elände!!! Hoppas verkligen det ordnar sig och att hon blir väl omhändertagen där.
Klart mamma ska vara hemma och VAVBa och pyssla om olycksfågeln. Usch vad oroligt så jag förstår din känsla.

Lycka till på sjukhuset.
Kram Lisa

http://www.lisasfunderingar.se

Lena

25 oktober 2010 17:04

Tack Lisa, jag har då hellre ont själv än att se sina barn lida, gör så ont i Mammahjärtat då :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards