lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Hur tänkte jag då ????

Av Lena - 25 oktober 2010 17:05


En extra ledig dag, skrev jag på f.m ??!!

I helskotta heller....


HC ringde fick en tid, ingen ambulas...

Nähä ?!?!

Bilen, ja..ja

Tog ett tag att komma nerför trappen...

In i baksätet på hennes bil, gick bra faktiskt efter omständingheterna !!!


Väl på sjukhuset kom dom ute med en säng !!!

Jo då det gick över förväntan,

men att se sitt barn ha så ont :(

Det skär i ens hjärta då och magen...inte kul det :(((((

Har hellre ont själv faktiskt !!!


Var och parkerade bilen,

när jag kom tillbaka så var hon redan inne på ett rum och doktorn var där

.....remiss till Gävle..

Säng ut till bilen igen då, och krypande in i baksätet...

Hon börjar bli haj på detta, dotera....

Hög smärtgräns tror jag...

Gävle sjukhus !!

Rullstol, gick faktiskt bra det med

 men jag tror det var sämmre med chaufören...  :)

har inget körkort på en sån....


Röntgen.....sen till Akuten...

Där sattt jag och väntatde och väntade...

Sen gick jag för att leta reda på henne, jo då hon låg så fint i ett rum där, hade fått något åt smärtorna....

En liten fraktur vid ljumsken ungefär.... tror den ska läka av sig själv...


Nu väntar hon på en annan röngen, så dom ska se bättre, vid höftkulan...

hoppas innerligt att där ingenting är fel,

 för annars blir det operation...

det vet jag mera om senare, för jag är bara hemma och vänder....

mat o vila lite...


Packa till henne, för hon blir kvar där ett tag nu då,

hon kan ju inte klara sig själv, och jag måste ju jobba jag..... ;(


Och som tur är så har det iaf inte blivit sämre av att vi inte åkte in i går,

 men vi trodde inte att det var så alvarligt......

 Vi fick överalat henne både doktorn och jag att hon skulle stanna kvar nu....

Tror inte hon tycker det är någon höjdare, men jag förstår henne !!


Nä, nu ska jag packa lite och åka hem till henne och packa resten, hoppas jag kommer ihåg allt ??!!

Ska köpa lite tidningar och godis oxå....  ;)


Kramizar så länge Lena

 

 
 
annica johansson

annica johansson

25 oktober 2010 17:46

Usch då lät inge vidare.Kan först att hon har ont :( Håller tummarna att det inte är mer, borde räcka med det som är. Lider med er båda...

http://annicasdjurliv.ploggplatsen.se

Lena

25 oktober 2010 21:45

Tack Annica, Ja det är jobbigt när hon har så ont, men som hon själv sa till doktorn: tror Mamma mår sämmre än mig.... jaja :)

 
Ann-Louise

Ann-Louise

25 oktober 2010 21:27

Aj då, det var en läskig olycka. Det spelar ingen roll hur unga eller gamla barnen är man är alltid lika orolig ändå. Hoppas hon mår bättre snart.

http://trindalisa.blogg.se

Lena

25 oktober 2010 21:44

Nä, det gör inte det, man blir orolg ändå... Jo, då hon är vid gott mod ändå, Tackar ;)

 
Lisa

Lisa

26 oktober 2010 22:00

Vilken tur att det inte var fler frakturer utan att det "bara" var den vid ljumsken. Förstår att du hade ont i magen av oro. Våra barn är alltid barn i våra ögon hur vuxna de än är.
Kram till oroliga mamman

http://www.lisasfunderingar.se

Lena

27 oktober 2010 12:29

Visst är det så..... ;) Tackar, men nu så börjar det bli ordning igen, hon får ju hjälp nu iaf.... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards