lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Sista uppdateringen...

Av Lena - 25 oktober 2010 21:45


...iaf för idag... Haha

Nyss varit in till henne, var svårt att lämna henne där...

Ja, ja, jag vet att hon är vuxen...

Vet ju själv hur det är att ligga på sjukhus :(

Inge kul alls...

Men hon är vid gott mod ändå hon...

Hon var lite rolig när vi pratade med doktorn om hur hon mådde igår,

då svara hon:

Jag tror att Mamma mår sämmre än mig !!!!?

Hur som helst så har hon det bra där iaf, så kanske även jag kan sova inatt,

 räcker med en vaken natt....   !!!!

Hoppas att hon kan sova med alla tanter som låg där, som kanske snarkar..!!

Men som tur tog jag ju med hennes hörlurar, då kan hon ju ha dom på sig... Haha


Så har hon ju datorn med en massa filmer på, så jag tror att det inte går någon nöd på henne....  ;)


Hon får inte svar på röntgen fören i morgon bitti, men hon ska ligga stilla iaf...

HOPPAS bara att det inte är någon mera fraktur....

Håller tummarna för det.... !!!!!!!!!

Hon är mest rädd för att inte bli bra tills vintersäsongen börjar.... !!!!


Var även in till sonen och hörde hur det var med han,

det var ju han som hittade henne

 och fick hjälpa henne innan hennes pappa kom...

Det var ingen fara med honom, men lilla Thea har feber igen,

det fick hon ju när hon var här i Söndags, kan vara förkylningsastma...

dom har fått en remiss.....bara vänta på en tid då !!!


Ja, ja tror det inte var någonting mera... ;/

Tänk att det alltid har varit så här när sambon har åkt bort på jobb,

så händer det en massa hemma när man är själv,

 inte första gången det händer...

Så nu har jag "förbjudit" honom att jobba borta !!! Haha...


God natt alla Kramizar Lena




 
 
Helene

Helene

25 oktober 2010 22:14

Men, fy så otäckt... stackars henne som får ligga på sjukhus - och stackars dig som varit så orolig... Men, nu är hon väl i goda händer - och tur ändå att det inte gick värre....

http://barecho.bloggplatsen.se

Lena

26 oktober 2010 20:20

Tack Helene, det oroliga i magen har försvunnit nu iaf......

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards