lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

Snabbis....

Av Lena - 28 oktober 2010 15:40


Den rubriken gillar jag skarpt !!!  :)


Oj, vad jag har hunnit med mycket redan... där har vi snabbisen, he..he...

Ska snart gå och hämta dotras bil, den ska vara klar nu....

Sen in till Sandviken och handla lite snabbt....


Åker till Gävle och kollar in hur det är med henne, idag då......

Tror hon börjar tröttna på detta.... ????

och än är hon inte på benen än...

Undrar om hon tänker om nu då och säljer Mc:n ??!!


Jag har fått anställning utan lön !!

För i morgon tror hon att hon ska får komma hem och jag är hennes

Personliga Assistent ?!?!?!?

Tror faktisk jag har varit det i snart 27 år redan,

så det blir väl ingen skillnad eller??!!

Men det gör jag så gärna, hon brukar hjälpa mig när jag är sjuk...

Så ofta som det är !!! Haha  ;)


Nä nu har jag inte tid mera.....


Kramizar så länge Lena


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards