lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

Rosa Bandet

Av Lena - 28 oktober 2010 20:52

                                 

                                 Oktober och Rosa månad är snart slut....

Kollar just nu på Rosa bandet galan !!!



Detta hade jag faktiskt förträngt !!!

Att jag en gång för många år sedan fick göra om min mamografi,

jag trodde ju bara att det blivit fel på bilderna och dom bara skulle ta nya "bilder"

Men jag hade ju knölar som doktorn pratade om...

DÅ BLEV JAG RÄDD !!

Men nu var det ju inte någon fara...

Men sån tur har ju inte alla...

 

Så skänk gärna en liten slant, det har jag gjort.... ;)

 

Dottern får komma hem i morgon, ska hämta henne efter jobbet....

Skönt för henne att få komma hem....till oss då ?!?!?!

Hälsade även på sonen med familj när jag ändå hade vägarna förbi...

lilla Thea är inte pigg än !!!!

lilla vännen, inte roligt alls.....

Men hon blev glad när farmor kom iaf, fick en jätte kram   

 

Rosa Karmizar Lena

 



                                                  

   






 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

28 oktober 2010 21:21

Jag fick också ett sånt där skrämmande brev om att de sett något på min mammografi och att jag var tvungen att komma på en ytterligare undersökning. Tack och lov så var det falskt alarm. Men man hinner bli lite orolig.

http://trindalisa.blogg.se

 
Maria

Maria

29 oktober 2010 18:10

Jag hittade en knöl alldeles på egen hand jag..innan jag varit på min första mammografi..blev lite upphiad. De kollade med mammografi och med ultraljud samt tog prov på knölen ...men det visade sig vara en "vanlig, ofarlig" knöl...och som de sa "..i din ålder kan man få såna knölar..." Vaddå I MIN ÅLDER??? Men jag blev iaf oerhört lättad att det inte var nåt farligt...skänker en tanke till dem som inte haft samma tur..

http://mariahedq.cybersite.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards