lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Fredag och mys...........

Av Lena - 29 oktober 2010 18:20


Ja, och dag får jag mysa med lilla dotera...   

lilla o lilla ????

ja, ja stora då !!!

Haha :)))


Allt gick bra med hämtningen av henne och hem till hennes lägenhet och tömt kylskåpet m.m

för dit kommer hon inte på ett bra tag.... :/

För hon är sjukskriven......


HÅLL I ER NU !!

 

TILL JULAFTON, JA NI SER RÄTT !!!!      

 

2 TVÅ MÅNADER !!!

 

Men Hallå !!!!!


Jo, jag tycker om att ha henne runt mig, men inte dygnet runt i 2 månader...

Finns ju en anledning till att barnen flyttar hemmifrån

Eller Hur....     


Klart jag ska ta hant om henne på bästa sätt,

jag har ju blivit utnämnd som förste personliga assisent...

 Haha       


Idag får hon sova på madrassen,

men i morgon ska jag försöka fixa ner hennes säng.... !!

Någon som kan hjälpa mig ????!!


Har massor att göra i morgon....

men det tar vi efter en låååång sovmorgon som jag

hoppas att det blir.......  :)


Kramizar och trevlig helg alla / Lena



 
 
Ingen bild

Storasyster Yster

29 oktober 2010 18:47

2 månader - då hinner ni tröttna rejält på varandra! Men hon stannar väl inte hos er hela tiden. I så fall tycker jag synd om henne!:-)
Hoppas läkningen går bra - var rädda om er! Kramar

Lena

29 oktober 2010 19:23

Nä, jag tror hon flyttar hem så fort hon kan gå själv... Fast jag tror hon trivs med att bli uppassad, med mat m.m....Men inte i 2 månader....tur jag jobbar om dagarna då...hon har ju varit här sååå mycket redan, när hennes lgh, blev renoverad.... ;)

 
Ingen bild

Barbro

29 oktober 2010 18:56

Ursäkta Lena men är INTE avundsjuk på dej om du ska ha dotter hemma hos dej i två månader, älskar ju inte mindre för det utan så är livets gång att de ska flyga ur boet.MEN hade gjort detsamma så klart. Trevlig helg.

Lena

29 oktober 2010 19:26

Så sant så, tror hon flyttar hem när hon kan gå själv igen.....har man en gång flyttat till eget så.... ;) Trevlig helg du med ;)

 
Ann-Louise

Ann-Louise

29 oktober 2010 21:46

Klart man ställer upp men att få hem ett vuxet barn i två månader kan nog bli lite tärande. Men förmodligen så blir det nog ömsesidigt. Ungarna har ju också hunnit skaffa sig ett eget liv. Men det där fixar ni.=)

http://trindalisa.blogg.se

Lena

30 oktober 2010 10:51

Klart vi gör, men jag tycker lite synd om henne faktiskt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards