lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

Inte har jag tid att...

Av Lena - 30 oktober 2010 10:51


...sitta här egentligen......  ;/


Men jag har ingen lust alls att göra det jag ska.... :(

Men jag måste ju....

Ska Bara.............................. först !!


Min Lista !!!

Ni får gärna kopiera !! ;)))

 

1. Stryka jätte mycket

2. Göra rent mina sommardäck, ja fäljarna då !!!!! ;)

3. Städa Tvättstugan innan jag tvättar igen.... !!!

4. Måste även städa i skafferiet, har ett sånt där stort och bra, men nu är det huller om buller därinne... ;(

5. Försöka få ner doteras säng....

6. Visst ja, Mat måste vi ha oxå :)

7. Har inte städat sonens f.d rum än efter katterna, fy på mig... det ska oxå göras

8. Ska vinter fixa cykeln, dax att börja GÅ till jobbet !!!

9. Bilen ska väl oxå få sitt innan vintern eller ?!?!

10. Sen är det dax att ta ett glas vin !!!....Wallis i kväll ju.... ;)))


Men nu är det så att


JAG HAR JU HELA HELGEN PÅ MIG !!!

eller nästa, o nästa o nästa eller !!??!


MEN FÖRST EN KOPP KAFFE !!!! ;))))


Ha en trevlig Lördag alla.... :)


Kramizar Lena



 
 
Ingen bild

systeryster

30 oktober 2010 13:06

Säger bara "kära nån`" Kramar

Lena

30 oktober 2010 13:51

Haha..... ;)

 
Ann-Louise

Ann-Louise

30 oktober 2010 14:04

Haha... Jag tror inte jag kopierar listan!
Men du ska väl ha lite att göra i mrogon också? Ta en kopp kaffe till, du! trevlig lördag.

http://trindalisa.blogg.se

Lena

30 oktober 2010 14:48

Haha, ja inte orkar jag allt idag, vill umgås och var assisten oxå.... trevlig Lördag du med :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards