lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Nja.....

Av Lena - 26 september 2010 09:56


...Vilken konstig Lördag det blev då...  ;(

Blev inte som jag tänkt, blir måttligt irriterad då.... ;/


För det första så blev det ingeting gjort och då menar jag ingenting !!!

Handla, sen mat, sov soffan.... så var det inte meningen att det skulle bli ;(

Inte alls roligt tycker jag när dagen går för fort så där..

Men det var nog regnets fel....


Var till min kompis Pia, jätte trevlig....

God mat, Wookat som är min favorit..och lite vin oxå då...

Kunde lika gärna ha drukigt vatten, finns ju en anledning till att man dricker alkohol eller ??!

Sen så hamnade vi ju på Strandbaden, härligt ställe !!!

MEN INTE IGÅR KVÄLL !!!!

Ett bord med Årsunda bor, inte många alltså sen bara husvagnsfolk..

dom hade visst någon höstfest.....kännde inte någon alls ??!!

Tillochmed jag var ung !!!!! ;)

Trubaduren var ju bra iaf, hört han förut....

Men vi blev inte långvarig där....

för jag gick hem och Pia åkte till Sandviken.....

Skulle varit kul att följt med...men nu vart det inte så...och tur var ju det för jag hade tagit fel nyckel !!!

Tur sambon var vaken när jag kom hem..... ;)


Såg på f.b att syrran plockat en massa svamp !!!!?

Vill gärna plocka jag med...

Men jag vet bara att dom växer i skogen, nere i backen...men inte vart...

Så gå och leta är inte min grej....

In med bilen till Sandviken ikväll, för i morgon ska Bilmetro få laga lite "små" fel.........eller var dom lite stora kanske...kostar pengar gör det iaf....

Men vad gör det, det är ju min bil det gäller.... Haha


Söndag = Fototriss temat idag är I luften ;)

Gå gärna in och kolla på mitt bidrag..


lenasfotoram.blogspot.com


Ha en härlig Söndag alla där ute och i dag skiner iaf solen, Nice...


Kramizar Lena




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards