lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

"Läxa"

Av Lena - 18 oktober 2010 12:26


Jag fick en läxa igår på fotokursen.... !!!!

Länge sen man hade en sån  :)

Blev många vi var 13 stycken, lite för många kan jag tycka...  ;/

Några från Sandviken oxå, inte bara Årsunda bor...

Så idag när jag kommer hem ska jag kolla lite på vad vi fick lära oss,

 inte helt lätt kan jag tycka....

Men, men man får ta den tid det tar att lära sig....

Är ju svårt att lära gammla hundar sitta ju !?!?!? 


Sitter nu på jobbet och har rast, så trött idag med ??!!

så jag orkade inte ta en promenad som jag brukar göra  ;(

så då sätter jag mig och skriver här istället....

Längtar faktiskt hem idag, kroppen vill inte riktigt inte huvudet heller....  ;(


Japp, man lär väl göra ett ryck till då och jobba lite ;)

Flera som ska ha rast ;)


Kramizar så höres vi kanske igen ikväll / Lena



 
 
annica johansson

annica johansson

18 oktober 2010 14:30

Ja det ska bli spännande å se om vi klarar av läxan =) Men det tror jag nog vi gör...
Intressant kommer det att bli iaf... håller med om att det var många själv hade jag nog tippat på max 7-8 pers :/

http://annicasdjurliv.ploggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards