lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Magkänslan.....

Av Lena - 24 oktober 2010 19:15


....är lite i olag just nu  ;(

Vet inte om vi har gjort rätt nu ??!!


Dessa Motorcyklar, jag gillar dom INTE ;(

Jag gör faktiskt inte det, kan jag inte hjälpa...

Ändå står det 3 st i garaget.....  !!!!??


Från början.....

eller jag skriver inte allt, orkar inte....


Sonen och dotera åker ut med varsin cross,

kul att dom har ett intresse ihop...

Men jag hade föredaragit typ "frimärkssamling" eller nåt sånt kanske :/


Dotera åker ikull...  :(

 sonen stannar en bil och lånar mobilen av denne personen...

Tackar vi för....

Ringer papsen...

som slänger sig i bilen och åker dit,

 dotera kan inte ens röra på sig..

 Aj ;(

Det gick ju inte att lyfta henne heller......

Krypa gjorde hon efter många om och men, in i lilla bilen ???

Knappast...

Kom en kille med buss och hjälpte till..

Tack P.N och alla andra som hjälpte till.... ;)


Sen ska hon ta sig in i huset...

 tog ett tag kan jag lova, kröp uppför trappen...eller hasa !!


Nu undrar jag bara, skulle vi ha åkt in till sjukhuset eller inte ???!!!

Och vad skulle dom ha gjort för något... ???!!


Hon mår bra för övrigt, så vi avaktar nog tills i morgon, dom gör nog ingenting just nu iaf !!!

Får snart lite goda råd av Faster E ;)

Tackar vi för ;)

Så i morgon ringer hon till HC och så får vi se vad som händer !!!


En undran till...

Kan man ta Vård av vuxet barn ?????

 

Ska jag lämna henne själv i morgon, när hon knapt kan röra sig ??!!

????????????????

Men är hon sämre i morgon bitti,

 så lämnar jag henne inte själv...

ALDRIG !!!


Inte kul....Men jag tror hon ska fixa så en kompis kommer hit :)


Lilla Thea var ju här oxå, lilla gobiten gav sin Faster lite kuddar, när hon låg i soffan....  :)


Kramizar Lena








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards