lenasfotoram

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Lena - 2 juni 2010 21:09


  ...men jag håller i...

Nyss tränat ;)

Ingen kaka på jobbet och inge godis

Dom som inte känner mig, tror väl jag är knäpp

Men jag är en godis råtta och ett kakmonster

I VANLIGA FALL

men inte NU...!!!!!!


Varmt har vi haft i dag, helt otoligt skönt......

Vill helst vara ledig då, men det är inte långt kvar nu tills Semestern

Känns bra för jag har snart alla

Utvecklingssamtal klara, några till i morgon sen sååå...

PHUUUU så skönt...

Sen lite kort !!!!

som ska sorteras och sättas in i barnens pärmar

Inte gjort i en handväning precis...

Klar sen ??!????!

Nja, det ska städas, möbleras om, tvätta leksaker

säkert nåt mera som jag glömt nu ;/


Men det är "bara"

5 veckor och 2 dagar kvar sen så....


  

Är det stranden som gäller.....


Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards