lenasfotoram

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Lena - 28 juni 2010 20:01


....inte min då :)


Men min Son och hans Fru har idag varit Gifta i 2 år...

Grattis till er...Lilla Familjen :)


Satt och kollade på deras bröllopsfilm, fast inte hela bara en snutt....så fint :)

Tår i ögat igen då.....

Tänkte lägga ut ett kort på dom här men jag har inget, för skivan jag bränt ner dom på fungerar inte :(


Idag kom visst "riktiga" Sommaren till oss

Jösses vilket väder....    

Jobbat först och la mig sen i solen när jag kom hem...

Varmt och skönt....

Skulle nog vilja haft lite badvatten i närheten...så jag har kunnat doppa mig lite....

Men det har jag ju inte då.....


Dotra kom hem, med Jordgubbar !!!!!!!

Men snäll som hon är köpte hon en Morotskaka till mig istället...

Tackar jag för :)


Ta ett stor glas Saft nu ja och mummsar min kaka...

Och räknar ner dagarna till Semestern..

Antal att Jobba är nu 9 :)


Kramizar Lena







Ovido - Quiz & Flashcards