lenasfotoram

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Lena - 22 juni 2010 19:40


       

Fattar inte varför jag är så Trötter :(

Jag sover ju skapligt bra nu när inte någon ligger bredvid och snarkar!!!

 

Men det kan ha med pecilinen att göra kanske

ont i halsen har jag fortfarande, jobbigt är det att prata...


Skulle ha fortsatt att fixa utemöblerna, har bara bordet kvar...men jag orkar inte ju...tråkigt att vara så trötter...


Åker in till Sandviken när jag slutar i morgon, hälsar nog på pappa oxå. Men handla ska jag iaf göra... kolla på skor :)

Varmt och skönt har det varit idag, en riktig sommardag, och vi får så grymt varm på jobbet då...skönare med lite blåst som jag har på altanen. skönt att sitta ute men inge kul utan staket..... 

Inte alla dagar man har något vettigt att skriva om..som idag t.ex  ;)


Äsch, ska ta lite O´boy så piggnar jag nog till... :)


Kramizar Lena

 


Ovido - Quiz & Flashcards