lenasfotoram

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Lena - 20 juni 2010 14:08


..... Och då tänker jag inte på värmen !!!

utan på alla dessa underbara blommor som växer lite överallt i naturen...det är ju så Vackert :)


  

Stannade efter vägen och fotade lite och jag tycker att denna blå blomma blev jätte fin.....  :)


  

Detta är väl sommar om något.....  :)


Varit och innhandlat blommor till mina krukor, blir ovanligt lite blommor i år, eftersom jag inte har några blommlådor kvar, har ju inget altanräcke att hänga dom på längre....

Men lite blev det iaf.....


  

Ungefär så här ser dom ut, dom som står ute på gräsmattan vid gungställningen i  svarta krukor 3 stycken...


  

Har inte varit någon pelargon fan direkt, men jag har lärt mig att tycka om dom...och kunnde då inte bara gå förbi denna, underbara färg...ungefär som min blogg !!!!!

Blev 2 sånna och dom står på trappen upp till huset...och en Fuschia i ungefär samma färg...... :)


Ska ta och fixa stolarna, så man kan sitta på altanen...ifall värmen kommer i morgon som dom lovat....



Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards