lenasfotoram

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Lena - 6 juni 2010 10:20


Ibland så finns det för några timmar på ett dygn....

Så jag har faktiskt inte haft tid eller lust heller att blogga, finns inte alltid något att blogga om....


Fredag !!!

 

Tog Sambon bil !!! Dotra hade tagit min ;/

Hennes ska få nya bromsar, så då blev JAG utan bil  ;(


Åkte till Köpis, handla igen då, det blev många linnen, en tröja, skjorta... en turkos, och resten i min härliga älsklingsfärg, fast i lite olika nyanser... ungefär som min bakgrund här på bloggen...  ;)

Typ Aprikos/Rosa/orange !!!! Eller va den nu heter !!!

Ja, den färgen hänger iaf i alla affärer just nu....

Sommrigt är det och jag är nöjd...


Åkte därifrån kl 20 när dom stänger !!!

Tog en sväng i Sandviken och fotade lite vid kanalen...

Har ju bott där en gång i tiden....


Lördag !!!

 

Bakade jag en sockerkaka, samtidigt som jag tvättar, byter i sängarna, Städar och plockar....

Sen fick vi...

OVÄNTAT BESÖK   

Gissa Vem !!!!???!!!!


Jo lilla familjen kom,

Thea hade fått fina sandaler som hon gärna visade...


Jag tog fram en MC som mina barn hade när dom var liten


  

Var lite svår att sparka men hon gick med den iaf...


Sen hade farfar varit och handlat och kom då hem med denna...

Otroligt att det inte var motor på den...men det kommer väl !!!! ;)

Hon kommer att få mycket roliga saker av honom.... !!!!

 

  

Det är inte flak utan en krok där bak på trehjulingen....Hon var ju lite för liten, men hon gillade att dra runt på den med....


Blev tomt när dom åkte hem och dotra försvann till Sandviken...

Hann bara sätta mig i soffan så Pep det i Mobilen...

"Jag bjuder på lite vin" stod det...

Klart jag gick till I... blev kvar till halv 2 i natt

Jag som var så trött...

Trevlig med Vin och prat...

Tack I....För igår


Ja så var det Söndag igen då ;)

 

Sol har vi haft en vecka nu, men något blåsigt...

idag ska jag iaf vara UTE och tvätta och olja in utemöblerna...

Tränar gör jag ikväll igen....

Blev några dagar för mycket uppehåll, men jag kommer igen !!


Kramizar och en fortsatt trevlig Helg...

Lena

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards