lenasfotoram

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Lena - 7 juni 2010 21:25


Om ni är intresserad av mina Foton så kolla in min

FOTO BLOGG   :)


Lenasfotoram.blogspot.com


Kramizar Lena

Av Lena - 7 juni 2010 20:13


Måndag igen då !!!!


Nu är det 5 veckor kvar till min Semester, och jag har inte planerat någonting alls, sambon har fått väldig sen semester i år... 

så jag blir själv några veckor... :/


Ska väl iof fortsätta med tvättstugan, som påbörjades förra sommaren...!!!! 

Ska bli kul att få fortsätta, gillar att renovera, i lagom takt  ;)

Men som sagt långt dit..... men man kan ju drömma lite  ;)


Dagen idag har både varit varm och kall,

 tänk om värmen kunde stanna kvar när den äntligen kom förra veckan,

men inte då....

Svensk sommar !!!!


Tränat har jag fortsatt med som jag började med förra måndan... ;)

Duktiga Jag !!!

Det är faktiskt kul...bara man kommer igång...

Spelar hög och bra musik till så går det ju.....

Bra man bor i hus, ingen som hör mig  :)

Ska blanda gymmet med promenader....

Ska köra i gymmet ett tag till så jag kommer igång ordentligt...


     

Kör Crossen och bollen :)


Nu ska jag kolla på lite kort jag knäppte när jag var i Sandviken förra veckan... återkommer om detta...

Ha nu en trevlig Måndagskväll


Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards