lenasfotoram

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Lena - 19 juni 2010 20:31


.... Helt oväntat så stod Peter och Thea utanför fönstret och kollade in på mig :)

SÅ HÄRLIGT SÅ :)


Så det blev inga blommor, utan vi gick o handlade och var bådet ute och inne och lekte.... Tog en promenad efter maten för hon skulle sova, blev bara ½ timme !!!!

Men jag blev desto tröttare ;)


Sen när dom åkte hem så fastnade jag framör TV:n

Bröllop ju....

Grattis till Viktoria och Daniel...


Men nu har jag färgat håret själv !!!!!!!

De grå hårstråna äro bort ett tag igen då )

Gick faktiskt bra, lite mörkare med lite slingor...

går faktiskt i lite rött !!! :/ 

Men solen brukar göra mitt hår ljusare ganska fort...

Så det får vi hoppas..att solen lyser då :)


Ja, va händer nu då.... TV:n kanske eller ?!??!


Kramizar Lena



Av Lena - 19 juni 2010 10:15


 ...Trevligt igår kväll på Invigningen av Nya Restaurangen i lilla Årsunda

Blev lite surr och några öl....inte helt fel...  :)

Bra trubadur oxå....

Det kom mycket folk, riktigt roligt...

Hoppas att det fortsätter så...


Jag tänker då iaf gå dit flera gånger....

Alltid lika roligt att träffa folk.


Ja då var Jag "gräsänka" fram till midsommar då

Va ska jag då hitta på ??!!?!   :)


Idag ska jag iaf gå till A-L och köpa lite blommor till mina Svarta blommkrukor,

se om jag får nå tips av henne...Kan behövas just nu  :)


Ha en trevlig Helg Allihopa


Kramizar Lena




Ovido - Quiz & Flashcards