lenasfotoram

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Lena - 18 juni 2010 12:51


Precis så är det.....;)

Känns faktiskt grymt dumt att vara hemma idag, men jag kryar på mig en extra dag iaf.....

Är som sagt mycket bättre, och jag sover mycket och det är ju bra...


Det ända jag gjort är att lagat ett par byxor åt dotra, som hon råka ha sönder igår....

Få se om det duger !!???


Fixar lite med min andra blogg - Fotobloggen - Kul faktiskt..!!

Om ni har lust får ni gärna kika in på den oxså...


Lenasfotoram.blogspot.com


Klicka bara på länken så kommer du dit.... :)


Regn o sol om varannat idag

sommarsverige i ett nötskal....


Sambon hemma idag han med, han packar !!!

Ska på MC Semester med sin Syrra....dom åker i morgon bitti

Till Norge..!!!!!?

Avs på semestern men inte på att åka MC

Inte min grej....

Så jag får gott stanna hemma och jobba och rå om huset och resten av familjen...


Vi har även i lilla Årsunda fått en "ny" restaurang..

Pizza Valle har flyttat in till Centrum i större lokaler

Väldigt Roligt tycker Jag...

Visst invigning ikväll men Trubadur...

Det tänker jag inte missa...

Så Jag och I går dit senare ikväll..


Ha nu en trevlit helg Allihopa


Kramizar Lena

Ovido - Quiz & Flashcards