lenasfotoram

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Lena - 30 juni 2010 19:21


..... igen då  :)

 fast det var ju en hel vecka sedan nu...


Idag var det iaf Min Pappas födelsedag blev 89 år...

Ingen dålig ålder...Pigg och Allert...

Pratar bara gott om sin Rullator  :)


Köpte 2 små flaskor Rödvin till honom, ska ju vara bra att dricka sånt...i små mängder har jag hört... !!!

Och han tycker ju om att laga riktigt god mat och ha lite vin till...


Det bjöds på Rulltårta med Grädde o Kaffe...Smaskens

Han hade köpt sig en egen födeleddagspressent

 En Digitalkamera !!!!!!

Än hänger han med gubben, han visade mig lite finesser...

och kollade även lite på min...

som är ett litet strå vassare då !!!!  :)

Han tog mycket kort och var foto intresserad när han var yngre..så det finns mycket kort på mig och även filmer...när jag var liten...


Varit och handlat lite, listan kan blir lång...

när man inte kommer till Sandviken så ofta....

Undrar när jag ska få min bil tillbaka ???!!!

Strular ju med Dotras bromsar.... !!!!!!

Så idag tog Sambon Hennes bil till jobbet !!!!

så jag kunnde ta Hans till kalaset och Pappsen....

Och dotra då har ju MIN  Bil...

Lustiga Familjen...

JAG VILL HA MIN BIL TILLBAKA SNART !!!!!!!!!!!!!!

 

jobbar 7 dagar till och sen vill jag faktiskt ha den !!!

ifall jag vill åka någonstans.... :)


Tror jag går ut och sätter mig på altanen och kollar i Vinterkatalogen som kom idag !!!!!!  :)


Kramizar Lena


Ovido - Quiz & Flashcards