lenasfotoram

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Lena - 26 juni 2010 11:42

  

...Vilken dag vi har haft, helt otroligt underbar.....

Solen har lyst på oss hela dagen och blåst har det gjort.....

och det var tur det för här finns det

MYGGOR !!!!


Inte helt oväntat så blev jag Chaufför, eller jag erbjöd mig faktiskt...

snäll jag är va !!!

Vi skulle till Sonens Svärföräldrars Stuga i Kågbo / Hedesunda

Så det var dom och deras vänner B och R jätte trevliga :)

Sonen med fru och så lilla Thea då :)


Sill Lunch när vi kom dit, alla hade med sig något...även jag !!! :)

Snälla sonens svärmor gjort köttbullar till honom, vi fick ju naturligtvis oxå smaka på dom...

ALLT var så gott...


  

Thea och jag tog många små promenader idag....   


  

Efter det blev det Midsommarstångs resning, av alla Sommarstugsgäster

och dans med tillhörande Picknick som Sonens Svärmor fixat...

fattar inte när hon fixade allt....

Trevlig att träffa annat folk...

Alla sa

Ja, ni är Theas Farmor och Farfar....  :)  


Dansat klart, men sjunger lite till  :)



  

Här gick Thea bara och satte sig, bredvid en anna liten tjej... :)


Sen gick vi ner till badplatsen, ungefär där som Sonen och hans Fru gifte sig för 2 år sedan !!!!  :)


  

Här går min svärdotter M, Thea, sambon/farfar och våran son P...


Thea och hennes pappa badade fast Thea tyckte det var roligare att gräva....


  

Här gräver hon med en kompis Nova... Deras strand är ungerfär 30 meter ;)

Pratade med lite folk här och "skröt" lite om våran strand ;)


Senare på kvällningen så blev det grillat med alla dess tillbehör..


  

Dessa tillbehör som jag "tror" jag är allergisk emot.... Snart så orkar jag inte stå emot dessa gubbar.... men jag vågar inte, jo kanske !! :/


 Vi satt då inne och åt, på deras inglasade uterum...

Blev ju som sagt mycker MYGG där ute :(


Men nu åter till våran underabara efterätt !!!!!

Hon är då helt underbar den lilla tjejen, sov näst in till ingenting... och var på

TOPP HUMMÖR hela dan och kvällen...

Sen när hennes pappa la henne så somnade hon på en gång...


Vill även passa på att Tack Sonens Svärföräldrar R och T för att vi blev inbjudna till en trevlig midsommarafton med er alla  ;)


Vi blev kvar till nästan 23..

Tog en grym tid att åka hem, vägarbete efter Hedesundavägen med många rödlysen efter vägen...och 2 älgar, som jag inte hann fota :/


Väl hemma så åkte jag ner en sväng till Strandbaden, måste bara in och kolla läget.. HAHA

Mycket folk i alla dess former och ålder :)


Måste bara tillägga att med mina 2 barn så är det 11 kusiner i släkten och 9 av dom var på S.baden igår kväll.... Fan va stora alla blir, Det var bara sonen och J som "bara" är 17 än som inte var där.....

Nästan Kusin träff då :)


Gick även in till Walle på Wallis och önskade Trevlig Fortsättning

Han blev då så glad så :)


Sov som en stock inatt, utan blommor under kudden, det glömde jag bort....  :(

Vaknade halv 10 i morse... helt otroligt va jag sover....


Men nu är det ny dag och lite väl mycket moln på himmlen, vill ja sola så man får lite bruna ben någon gång !!!!!!


Men i kväll ska i alla fall jag ta ett eller flera glas vin till maten...


Ha en trevlig fortsatt underbar midsommar

Kramizar Lena


Ovido - Quiz & Flashcards