lenasfotoram

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Lena - 14 juni 2010 19:01


Det var som jag trodde  :/

Men va dom är stressade....


Kom dit..hade privat chufför !!! ;)

Man skulle ta en kölapp till Receptionen...

Jaja det var väl inge svårt...

Men alla gjorde inte det utan ställe sig i kön bara, som man gjort förr !!! :/


Hejade på en Årsunda bo :)


Kom fram iaf och kunde anmäla att jag kommit dit...

OK sätt dig där inne och vänta på en sjuksyster..


Väntar......


Sjuksyster kom och inne på hennes rum...

Hon - Du hade ont i halsen

Jag - Ja det har jag

Hon letar !!!! efter en sån där "glasspinne"

Varför vet dom inte var dom finns !!??!!!???


Hon såg ingenting så hon måste ha en lampa, och så spänner väl jag mig i tungan oxå för det är ju sååååå äkligt ;(

Hon drog med mig in till Labet...

Leter efter en "glasspinne" vad är dom nu då ?????

Nämen är dom borta ?????


Lyser mig i halsen och trycker ner tungan...

"glasspinnen" har hon tryckt ner till magen känns det som !!

Får sånna där spykännslor som är så äkligt.... Bläääää

Oj sa hon tror att det är en BÖLD ?????!!!

Säger till en annan tjej, som inget har att göra... fixa en tid till en doktor...

Då sa jag att jag vill ha en tid snarast kan ju inte sitta och åka fram och tillbaka...

Det fick jag, då blev det lite båttom, tog prover på "BÖLDEN"


Sen fick jag gå ut till receptionen igen !!

OCH ANMÄLA mig att jag var där...!!!

Ska träffa en doktor...tog faktiskt ingen nummerlapp jag heller denna gång...

Kö var det

Hejade på en Årsundabo som stod framför mig :)

Hejade på en Årsunda bo som stod bakom mig :)

Men är det något som går eller !!!????

Jag kom iaf fall in till en stressad doktor,

Han skulle ju oxså kolla i halsen...

Men va hade han nu igen de där "glaspinnarna"

???????????????

Hittar dom i ett skåp, kollar i halsen utan att stoppa "glasspinnen" ner i magen..det gjorde han bra.... och han sa att det var ingen böld !!

Och tur var väl det för en sån måste man skära sönder...blääää

Det var ju Halsfluss då, Pencelin och Alvedon...

Blir hemma hela veckan ut...

Hejade och pratade på två Årsundabor när jag kom ut...

Men va händer !!!!!


Detta tog 2 timmar hemmifrån till hemma igen...

Så jag var helt slut när jag kom hem, la mig direkt i soffan och där har jag legat tills nu...upp och ätit bara, soppa !!!

Det går inte så bra att tugga något, eller tugga går väl...

men det ska ju sväljas oxså.....

bara mjuk macka går bra....


Det var min dag det, hoppas mina arbetskamrater haft det bra på jobbet, med planering idag och i morgon.... får väl höra senare...


Kramizar Lena



Av Lena - 14 juni 2010 07:40


....Trodde man sov bra med feber, men inte jag iaf ...

knapp sovit något på flera dygn och det känns kan jag säga,

Känner mig något sliten :)

var upp halv sju i morse med, efter att varit vaken och snurrat i sängen i några timmar typ 4...!!!!!??

tänke byta till soffan och ligga där, men det går ju bara inte, halsen gör sååååå ont :/  måste ansträng mig varje gång jag ska svälja...


Ringde nyss till jobbet att jag blir hemma, och ringt till Hällsocentralen..dom ringer mig straxt efter 8, så får vi se sen om jag får någon tid !!!!


Jag själv tror att det är Halsfluss, läst om det och jag tycker det stämmer in bra...

Men jag är ju ingen läkare, så vad vet jag....  :)

Återstår att se...


Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards