lenasfotoram

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Lena - 16 juni 2010 14:01


Ser så skönt ut när man kollar ut.....

Solen skiner och söta moln här o där...tonar faktiskt ihop sig mera o mera..

Det är vad jag ser inifrån mitt fönster, har hellre varit på andra sidan fönstret och på jobbet...faktiskt !!!!!


Känner att det börjar bli bättre iaf, röd i halsen och fortfarande svullen,

Men jag känner att det börjar bli bättre..

Som dotra sa: Du ser piggare ut idag och det var ju positvit ;)


Men jag vägra äta soppa idag

Blev potatis och köttbullar....

LITE !!!!

svårt att svälja, gick med vatten hjälp....

och väldigt bra tuggat, glömde det vid första tuggan, var ju så gott....

men fy va ont det gjorde när jag skulle svälja....   :/


Jaja va gör man då, kollat på TV på f.m sen slog jag av den...

Och

"jobbar" lite med PIM - Skolverket, fördjupa din IT kompetens 

 något alla på jobbet ska göra....

 Mycket är det att gå igenom, men har man lite data vana så kan man det mesta...

Då kan man ju kalla det lite repetion bara....


Tar väl ett vågrätt läge i soffan om en stund :)


Måste bara få berätta...

Brukar ju heta att barnen tar med sig tvätt hem till Mamma

Men Dotra våran

Hon tar hem DISK

HAHA ni hörde rätt

Två stora kassar med disk.....

  

Hon tycker inte det är så kul att diska  

Men vem tycker det !!

Så när dom stängde av vattnet och tog bort hennes kranar så kunde hon ju inte diska...jo hämta vatten nere i baracken då...men orkar man inte ta vatten ur kranen så orkar man inte det andra heller...

Så då tog hon hem allt till våran diskmaskin...

DET ÄR DOTRA DET.... Roligt !!!  ;)

  


Kramizar Lena




Ovido - Quiz & Flashcards