lenasfotoram

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Lena - 27 juni 2010 18:38


....Nej, då det är inte jag som är slut !!!


Utan Midsommarhelgen är snart till ända.....

Har varit en underbar helg....

Fredag med Familjen och i går fick jag min del av "festandet"

Var till min kompis I och hon bjöd på Rom o Cola...

En Klassiker !!!!  :)


Till Strandbaden då, mycket folk som vanligt när solen är framme och Trubaduren spelar ute.... NICE !!!

En jobbarkompis kom ner som inte brukar vara där så ofta, jätte kul hoppas att hon följer med oss flera gånger....


Hamnade på efterfest för ovanlighetes skull !!!!!! :)

Sjöng Sing Star...

 men hallå....Rösten !!!

Den var inte vacker, och inte idag heller kan jag säga.... men det var roligt som vanligt... Tack för Inbjudan P och J  :)


Men jag tycker faktiskt det är så kul, brukar vara mycket surr och snack då... 

och jag är sååå duktig och dricker mycket vatten då...

Det är väl säkert därför som jag är pigg dagen efter...


Solen har då lyst över oss idag, helt underbart och jag har legat i solstolen hela dan, och bränt mig på magen...

illa...är duktig på att smörja in mig...men glömde väll "lilla" magen...


Säger Grattis igen till I som fyller år idag.... Hoppas din dag i stugan varit bra !!


Kramizar Alla som läser här...

 

Ni får gärna skriva en kommentar att ni tittar in :)

 

Lena

 




Ovido - Quiz & Flashcards