lenasfotoram

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Lena - 17 juni 2010 17:47

                          

        Skönt det är att vara bättre i halsen...

Gick fort från igår tills i dag....

men det är jobbigt att prata blir ansträngt och gör ont då, men svälja mat kan jag nu utan att det gör ont...... :)


Hållit på med lite foton som man har i datorn....

bränt ner på skivor som jag skulle gjort för länge sen egentligen, men nu är det gjort iaf, skönt det så inte dom försvinner vid en ev krach i datorn...


Sol och varmt idag igen, va ut på fm iof bara på altanen, men jag gick in igen...blev för varmt eftersom huvudet inte är med riktigt...

men har suttit ute i skuggan !!!!!!! en stund nu på em iaf, skönt faktiskt...


Känner mig pigg så jag skulle nog ha kunnat jobba i morgon, men vikarie är ju fixad så....

Jag stannar hemma och piggnar på mig en extra dag.... :)

Inte helt fel det heller.....


Men nu så ska ni slippa höra om sjukdommar på länge...

Fan, va det är skönt att vara frisk igen

                            

Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards