lenasfotoram

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Lena - 24 juni 2010 16:07


......önskar jag alla mina bloggläsare....  :)


Själv har jag nästan ingen röst, hostar, hes och är snuvig...

Men halsflussen är ju borta.....  :)

Så jag får väl försöka vara lite tyst under helgen, kan bli svårt om jag tar något glas vin.....  haha


Men iaf ska vi till lilla Kågbo, i morgon och det är sonens svärföräldrars stuga.

Ska bli kul faktiskt, då får vi ju alla rå om lilla Thea....

Fast jag ska inte vara så nära henne....

Men jag kan titta och fota iaf....


Tänker försöka leta reda på ormen Kaa

som min damsugare är döpt till...

Den är säkert lite hungrig...

Ska nog ta och slänga in lite tvätt i maskinen oxå, men nu blev det mycket...

ska ju även göra en Nubbesallad tills i morgon

som är beställd av Sonens svärmor...


Ja, det är väl bara att kliva upp ur soffan och göra detta så jag får helg och fint här hemma.....   :)


Kramizar Alla där ute

och

Ha nu en Trevlig Midsommar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards