lenasfotoram

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Lena - 2 maj 2011 12:37


Men fy va kallt det är ute då...... :(       


Men om en stund ska jag iaf gå en promendad...

Måste röra på mig lite......

börjar bli lite svårare att röra på sig....jag gör så gått jag kan iaf....  :/

Blir väl lite trött när jag kommer hem, men det får man ta....



----------------------------------------------------------------------------------------------


4


Blev en buss till Statoil och sen fick Dotra skjutas mej till Gävle..

Nu fick även hon se vad jag gör varje dag....   :/

gick väl bra idag men....

Tar ungefär 5 minuter att ha "hjälmen" på mig...


Nu så är jag ledig två dagar igen då

in på Torsdag igen då...


-----------------------------------------------------------------------------------------------


Klä på er om ni ska ut idag....  !!!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards