lenasfotoram

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Lena - 25 maj 2011 17:57


Nej då, jag har inte ätit någon glass, men jag såg något på

IKEA i går, som jag kom på när man var liten...

Då gjorde man egen glass av saft...

Nu kan även min Thea få sånt... ;)


 

Kommer ni ihåg sånna ???


Så här ser det ut på min altan, lite blommor i år då :/


 


 

Mina små söta sköldpaddor...


 





Av Lena - 25 maj 2011 12:22


...nä jag bara skoja,

men det blir lite mat, jag har nog inget att göra eller ?????


Idag hade jag hittat ett recept...

 Superläcker pizza - lasagne


 

Ja, visst så den läcker ut, men jag tycket inte om den iaf...


Sen så gjorde jag en tropisk & läskande smoothie, den var då god iaf...


 

Jag hade i blåbär.... tur man fick den som efterrätt då..


Här kan ni får detta recept !!

20 g Kellogg´s All-Bran Plus

100 gr Mango

100 gr jordgubbar, Hallon eller blåbär

1 dl Naturel Yoghurt

1 dl Mjölk

1 lite burk kokosmjölk ligth 1 dl

lime

Bara att mixa allt, mitt blev lite hårt med det gick att äta med sked...


 

Av Lena - 25 maj 2011 10:05


Att må så här bra idag då...     Yes


Gick till provtagningen och jag var nästan den första....

Jipppppyyyy   :))

och dom tog två prover idag, och det gick fort...


Promenaden satt fint nu... kan gå lite längre idag då...

och så skiner solen.....


  


Tror det blir en liten tvätt dag, blåser bra där ute idag igen...


Så ha en jätte bra Onsdag Alla där ute....


 




Ovido - Quiz & Flashcards