lenasfotoram

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Lena - 16 maj 2011 19:18


........HUSVAGN !!!!


Så är det, vi har en liten husvagn...      

Jätte fin är den iaf....


ADRIA 460  1989


  

Ser ju väldig fin ut när den står på parkeringen..


  


  

Här kommer man in till en liten frukostplats...


 

Lite överskåp 


 

Här har vi det stora matplatsen o sovplatsen 


  

Här ser vi en bit av köket 


 

liten toa oxå.....


Sen fick vi med allt som man har i köket....

Så vi behöver inte köpa någonting dit....

Bra det och fina grejer var det !!


 







Av Lena - 16 maj 2011 11:02


Hade ingen aning om vad jag skulle göra med min fina hylla...

Men det dök upp när jag tog en liten promenad idag...


Kolla får ni se....


 

Sååå fint mitt nya nyckelskåp blev   :)


 

















  

Av Lena - 16 maj 2011 08:04


Nä, nu får Maj ta sig i kragen och blir lite soligar tycker jag.....     


Igår var det en riktig trökigt dag

regn o regn...       

fast jag gjort lite igår, fast soffan var nog det bästa i går

mina ben ville inte som jag ville....     


Fast vi fick ju lite främmande på e.m av lilla familjen och bjöd dom på

rabarperpaj...

Sonen o jag tyckte att nästa gång gör jag två....   ;)       

    

En grej från loppisen !!


     

Så såg dom ut när jag köppte dom.... ett lite kryddskåp.....


     

Nu ser dom ut så hära..... Någon som är förvånad att jag har gjort dom grå/vita

Men snygg är det iaf fall....


Idag ska jag iaf gå ut på promenad, ska bli riktig skönt......

sovit bra i natt och benen är lite bättre... BRA va !!!!


Lite senare i veckan kommer det

 en överaskning men lite bilder.....

Bara att hänga på, vad det är för något...........   ;)

Mohahahahaha      


 



Ovido - Quiz & Flashcards