lenasfotoram

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Lena - 22 maj 2011 19:10


Tog en promenad efter frukost idag...

Men va jobbig det vart då... vet att jag inte kan gå så lång nu...


Skapligt pigg idag då, inte som det var i igår iaf....


Var jätte trevlig på grillkvällen hos grannen..

gott att grilla och en jätte god

after eight kladdkaka och grädde...

Jaaammii va gott det var dåååååå  ;)


Har idag fått in lite saker i husvagen...så fint det blev då ;)


Alla blommor som jag har ute på alltanen är klar

jaja, har bara 3 stycken...

Brukar ha ganska många, men just nu tror jag att det räcker...

Kort kanske kommer i morgon... :)


Har fått några svar vad jag ska göra åt min sendrag..

Tackar jag för.....

Kaviarmacka och en banan.....  ;)

Tonic Wather med is och citron... ska jag fixa i morgon..  :)


Så har ju solen varit framme och värmt oss idag då... Mysigt


Ha en trevlig Söndag kväll på er alla där ute  :)


 







Av Lena - 22 maj 2011 07:05


Helgen är ju väntat som alltid...

men det blev ju inte riktigt det väder man hoppas på, lite blåsigt..

igår då...


Vaknade tidigt, men f.m var inte min grej igår..

Kan även jag var lite ledsen jag med....   :(

ont i benet, sendrag som inte vill går ur...

gör som alla säger, äta salt m.m !! 

Jag kan gå mina promenader änndå, så jag tog en sådan

lite bättre sen då...   :)


Diskmaskinen gick ovabrutet igår med saker från husvagen

idag ska dom in igen, fast bara det vi tänker annvända..

Hela vagen är nyskrubbad innuti så fint ju...

- inte äv mig nu då, sambon som gjort så fint -


 


Jätte mycket grejer vi fick med.....


Kvällen grilling var hos våra grannar...

Riktigt roligt faktisk....

Så jag kan bara tala om att jag har sovit bra inatt...  :)

och hoppas denna dag blir bättre...


Solen skiner ialla fal idag och hoppas att det inte blåser...


Ha en bra Söndag där ute allihoppa....






Ovido - Quiz & Flashcards