lenasfotoram

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Lena - 17 maj 2011 10:25


Man blir lite paff när det skiner igen.....


  

Tog min promenad redan 8.20 i morse ifall det skulle börjar regna...


Tog sen lite burkar som ska till ICA,

fan va trökigt det är att få dit dom, men jag tar lite i tagen, har ganska många faktiskt.......


Men jag har då fantastiskt ont i vänstra ben i dag då...

 inte roligt alls, blev när jag varit ute o går... går väl över när man smörj in dom kanske    :(


Kaffet är slut och jag ska göra lite mat om en stund...

Moussaka blir det idag då....  

Men jag har såååå svårt att veta vad jag ska göra nu när jag går hemma ??

Någon som har bra recept man kan prova ???????


Men här kommer iaf det sitta Loppis saken som jag köpte :)


En liten stol !!!!

  

  

Som jag ska ha blommor i.....

eller så sätter sig Thea där  :)


 




Ovido - Quiz & Flashcards