lenasfotoram

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Lena - 4 maj 2011 07:52


Idag är det Dax för provtganing.

Dom ska ha dom inne på provtagningen, så jag äter den rätta medecinen...


MEN


Nu har jag hört att man kan gå är i

Årsunda !! 

Hade jag ingen anning om förut :/

Men nu vet jag :)


Sen ska jag iaf gå en promenad, blev inge igår

blev annat i stället....

på e.m åkte vi och kollade på en


HUSBIL....


Fast den var då ingenting att ha...

får leta vidare då...

Skojigt !!!   ;)

Fast den så dåååå inte ut så....   ;)

Hahahaha :)


---------------------------------------------------------------------------------


Ledig i dag med på provtaningen...

men i morgon ska jag in igen då....

och då är det varje vardag....  ;)


--------------------------------------------------------------------------------------


Ha en trevlig Onsdag...


 





Ovido - Quiz & Flashcards