lenasfotoram

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Lena - 5 maj 2011 17:51


HAHAHAHA !!!!!


Säger jag bara........


Nu så är det flera som har sagt att vi ska Flytta !!!!!!!

och det ska ha stått i tidningen ??????????


Men jag kan tala om att ni som läser här nu..


ATT VI INTE SKA FLYTTA


Bara så ni vet ;)

Mohahahaha  


 

Av Lena - 5 maj 2011 10:49


--------------------------------------------------------------------------------------


5


Äntligen, eller vad säger man !!

Nu så ska jag in på Strålningen idag då,

 känns mycket bättre att man får åka in och

göra så att min "lilla" ska krympa !!  


25 kvar då....   ;)


------------------------------------------------------------------------------------------


Ja, nu har jag iaf gott min "stora" promenade för idag och lite kaffe på detta då...

och kom ihåg att det är kaffe utan socker....  Hahaha  :)


 


Men det var så lite skönt ute faktisk, snart så kommer värmen igen... 


  


Träffade en kompis som jag inte sätt sen jag blev sjuk...

Hon lära kolla att det vara jag som var så pigg

och kan ta en promenade när jag är sååå sjuk..... 

så det var trevlig att prata med henne......


Dotra var så snäll i går och hjälpte mig att göra

fönstren i köket såååå sommarfint nu då....  :)

( undrar när hon ska göra resten !!! )


Skön Torsdag på er.....


 



Ovido - Quiz & Flashcards