lenasfotoram

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Lena - 19 maj 2011 19:37


Ja, va säger man egentligen.....   :/


Visst den fungerar väl.... antar jag !!

Men än så länga har jag MITT hår kvar.....   :)


PERUKEN !!!


 

Så ser det ut där bak...............lite mörkare än jag har det nu


 

Lite från sidan då.....


 

Framifrån då......  



Av Lena - 19 maj 2011 07:57


Solen skiner och det blåser idag, då kanske min tvätt torkar nu då....

Härligt att häng den ute !!


Ja, igår då.... Onsdag !!!

Jag var ju först på provtagningen kl 8.00

dom öppnade inte fören 8.30 !!!!

Mohahaha

tur man har när hem....

Blev inte sååå länge när jag kom tillbaka iaf..

Men det lite svårt att ta mitt blod, det ville ju vara kvar i mig ju.


 

Det var umeå som skulle ha lite...

Har fått en bunta med frågor av dom, oj vilka frågor :/

och det mesta svarade jag NEJ på...

Har väl aldrig varit sjuk.....

Inte ens rökt ju....

Ska bli kul att se va dom får fram av detta.....


----------------------------------------------------------------------------------------

Torsdag


15 / 30


Precis i mitten av min behandling  ;=)


Mår bra iaf, fast jag är trötter

det märks för jag sover bra på natten :)


---------------------------------------------------------------------------------------------


Snart ut och gå en sväng, hoppas man inte blåser bort bara...

Hahahaha ;)


Ha en bra dag, snart är det helg....  ;)


 




Ovido - Quiz & Flashcards