lenasfotoram

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Lena - 12 maj 2011 21:43


Födelsedager är bra att ha dom...men det är tur vi har bara en om året..  :)


Oj, så många Grattisar på f.b oxå, Tackar jag för jätte mycket.....


Så här många blommor har jag nog aldrig haft....

så många fina.....och ALLA på en gång  :)


       


          

Kan ju bli så när släkten är lite stor då   ;)


Fick ju även lite presenter...


 

Jätter läcker färg.....


 

Små vackra hus......


 

Lite Carpe Diem så klart....  ;)


Sen så kommer det bästa av dom...

Blev lite suddig............... måste vara lite snabb nu här jag.... ;)


Tremänningarna Thea o Sally

  

Såååå söt då.......  ;)


I natt kommer jag att sova bra, tror jag..


 




  


Av Lena - 12 maj 2011 08:00


MIN DAG IDAG DÅ.........................


Fyller 54 år idag jag.......   :)


Klicka på bilden

Cancerfonden tycker om att få bidrag idag....


Sen på e.m kommer nog släkten och vill äta tårta och kaffe...

Stannar dom ett tag kan det bli korv/bröd....


------------------------------------------------------------------------------------


10


Oj, låter bra det.... tvådubblat  ;)

Nu tror jag att jag börjar tappa hår, märkte det i går fast

det var inte så mycket, men änndå :/

men det visste jag om...........


---------------------------------------------------------------------------------------


Trevlig Torsdag på er alla, för det ska jag ha...


 





Ovido - Quiz & Flashcards