lenasfotoram

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Lena - 11 maj 2011 19:24


Nej då, jag ska inte ditt bara mitt blod......

fast det skulle var kul iof... 


Oj, så många blod jag ska ge...... 


 

Det som dom har så svårt med nu...... 


Vid Onkologiska kliniken och Institutionen för Strålningvetenskapen Umeå Universitet bedrivs forskning om orsaken varför man får Hjärntumörer...


Det är ju "bara" 800 om året som får hjärntumör och jag är ju tillfrågad att vara med och ge lite blod...

så dom kan undersköta lite...kanske inte ger mig nåt, men säker någon annan......................


 



Av Lena - 11 maj 2011 11:05


Jaha, denna dag blev en väntans dag...

lagom trött nu då, gillar inte detta kan jag säga.


Gick till provtagningen 8.40 ????

Men va gör folk på onsdagar, träffas dom där eller ??

Jag tog iaf min promenad, kom ju knappt in ju...

När jag kom tillbaka så var det lika mycket folk ända,

en timme fick jag sitta och vänta...inte roligt    


Men nu är jag hemma och kaffet är tomt och ska snart sätta på lite mat till mig idag

då....... Leverbiff, potatis och sås  


 


Men just nu så är det en smarigt som står  i ungen

i morgon får ni reda på varför   :)

Mohahahahaha  


  


Tror jag ska ta en promenade efter maten oxå, för den jag tog var ju inte sååå lång.... ser hur det blir då.....


-----------------------------------------------------------------------------------------


9


När jag ändå tjatar så är det 9 gången jag ska in idag...


Har ni aldrig hört förut..      

äsch jag måste hålla reda på detta jag..tror jag :)

snart så uppe i tvåsiffror.....  Jipppi  


---------------------------------------------------------------------------------------


Nä, nu ska ni väl ha en bra Onsdag alla där ute och SOLEN den lyser idag med


  


 

Ovido - Quiz & Flashcards