lenasfotoram

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Lena - 20 maj 2011 18:22


Idag hade jag bestämt mid mig själv att jag skulle ta bussen i till Gävle..


Gick ju bra, tills nu då  :/


Åket till Sandviken 10.57

Gick på stan och handlade...

Lite t-shirtar, skjorta och ett linne..


Sen tog jag bussen till Gävle vi 13.00

In till Strålis kl 13.45 gick som på dans varje gång..

Går ju så fort ju....


När jag kom hem så åt jag på Sibylla

- brukar jag inte göra -

Men gott var det iaf.....  :)

Sen hämtade sambon mig vid ICA... hemma 16.30  

Blev lite lång dag.....

Men det var ju roligt att göra något annat oxå...

typ att handla lite..


Men nu har jag varit hemma en sund men jag är så

TRÖTTER NU JAG....   :(


Tur att det är Helg så jag kan vila i morgon

Mohahahaha   ;)


 





Ovido - Quiz & Flashcards