lenasfotoram

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Lena - 7 maj 2011 06:52


Ja, inte är det som det brukar göra, jag brukar sova/ligga till 9.00

men det var ju länge sen nu då...


I dag vaknar jag kl 4   :(

men jag gick upp vid halv 7     


"tror det beror på pillren jag äter" man ska nog bli lite

"pigg" av dom.....

Inte för att jag känner mej pigg men vaken är jag iaf...


Men som tur är så skiner denna sol och vi har +8 grader så här tidigt

så det blir en härligt dag, tur jag gick upp tidigt då   


  


Idag ska vi åka och kolla på några

Husbilar !!

Klart att kaffe och goda mackor är med  :)


Vi får väl se vad det är för något idag då....

ska bli lite kul faktisk, har inte tänk på husbilar förut men kan vara kul

att åka runt sverige lite grann...

Men det beror ju på hur jag mår..........


Men just nu mår jag skapligt faktiskt om någon undrar...  :)

 trötta bara, särskilt när jag varit ute och går och det gör jag iaf.....


Så ha en Underbara Lördag alla där ute :)


 


Ovido - Quiz & Flashcards