lenasfotoram

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Lena - 13 maj 2011 07:31


Precis som jag trodde igår...att sova var inte min mellodi..

så några timmar i natt har jag varit vaken... inge kul   


Men vilken födelsedag jag fick igår då, nästan så man skulle fylla 50 år igen :)

Tackar jag ALLA för..

Ska nog ta och fota mina fina blommor...blev ju sååå fint ju..  :)

Kan vara kul att ha och sätta in här ibland....    


Men idag ska jag iaf gå på promenade...blev ingen igår :/

Ska bli riktigt skönt faktiskt  :)


Nu så har jag varit sjukskriven i

11 veckor = 55 arbetsdagar

Har jag aldrig varit hemma så länge förut, men det går bra

dagarna går ganska fort.....

Men visst saknar jag mina arbetskompisar och barnen... :)

går ju förbi på dagis ibland, vågar inte gå in

 Kan bli väldigt sjuk om någon är det... ;(


Ha nu en trevlig Fredag fast det är fredagen den 13 !!!!

 och en bra helg alla där ute..







Ovido - Quiz & Flashcards