lenasfotoram

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Lena - 8 maj 2011 19:30


Idag åkte vi på e.m för att kolla på en husbil då...


Var och tittade på den igår, och dom var inte hemma....

visste vi ju redan tidigare men vi kollade ändå...men en grannes hjälp..

utifrån....

ville ju se den invändigt oxå...

så idag så fick vi se den.....


Det var ett par till som oxå var intresserad av samma husbil och dom var ju först så vi avaktade lite..... 

Men vad säger man om en bil som är nästa 23 år gammla

den var väldigt fin det tycker jag...

Men åka i den..... NJA säger jag bara.......


Åker hem och tänker....

eller vi han inte ens hem...  :)

Köpte en god glass och den var nog godare den......

för vi har bestämmt att vi inte köper en husbil...

husvagn kanske !!!


Vi har ju en sån fin bil att åka i och vi kan nog ta in på

hotell eller stuga eller nåt.......................


Eller, jag gillar ju att vara hemma med jag.... 

Mohahahaha   ;)


Var snabbt in och hälsadet på lilla Thea med....     


 







Av Lena - 8 maj 2011 09:30


Men det är då för härligt med Vår/Sommar

eller va det är.......


  


Idag blir det nog en vilodag idag...

inte för att jag gör så mycket annat heller.... hahahaha

igår satt vi ju i bilen stora delar av dagen...


Men nu ska jag på promenade och när jag kommer hem så blir det

Kaffe i våran helt nya kaffebryggare som vi handlade i går....


  


Skön SÖNDAG till er Alla....


 

Ovido - Quiz & Flashcards