lenasfotoram

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Lena - 10 maj 2011 10:55


Är det så det heter tror jag....

för idag var det varmt...

SKÖNT !!!!!!!!


  


Har varit på min "stora" promanad idag då..

och benen är bättre just nu då.....

bästa att passa på då...

,

Gick till ICA när jag gick hem,

men när jag kom hem hade jag inte köpt allt som jag skulle ha för jag tänker baka en liten kaka.....så jag måste gå tillbaka till affären :)


Mohahahaha ...................


Måste ha lite att göra ibland oxå.....



-----------------------------------------------------------------------------------------


8


Blir det idag då, ifall ni glömmer bort det...


22 kvar då.......................

oj, låter långt det... åker in sen på em idag igen då...


---------------------------------------------------------------------------------------------


Bra Tisdag på er ALLA


 


Ovido - Quiz & Flashcards