lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Jaha...

Av Lena - 30 maj 2011 19:38


I dag är jag en liten knällspik...        

men det får ni ta..


Jag kan gå bara en liten sväng på f.m, då är jag sakpligt bra i benen

men det mycket kvar av dagen...

så jag vet inte vad jag ska göra då !!     

Men jag försöker göra något, som idag har jag bytt i sängarna och tvättat det..

Fast nu blir det mest soffan och f.b


Idag var det dottra som körde in mig på Strållis...Tackar jag för    

Tog en snabb tur till Ove Jansson.....

Köpte 2 nya puffar att ha på huvudet..


Sen när jag kom hem så är mina ben så trötta och det känns som om dom

väger 5 kg mera än vanligt...

Tur det inte synns på vågen.....

väldigt jobbigt att gå då       

Men jag ska ju var glad att det inte är värre....

Mår ju bra annars ju.....


Satt i solen en stund var lite skönt, men det blåste lite så

jag gick in på soffan istället...


Men nu skiner iaf solen så fint, hoppas att den även kan lysa i morgon med...


 









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards