lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Tidig dag...

Av Lena - 28 maj 2011 08:37


Japp, idag så var jag uppe redan

6.30 !!!!!!!!!!!!   ;/


Har väl inte så sovit så bra i natt, så då kunde jag väl gå upp.....

Kan det ha med att göra att jag "satt på en buss" i går... 

Vet jag inte.... ???


Men idag ska jag ta det lungt i detta molninga väder vi har här idag..

och ev så blir det regn oxå...................      


På e.m ska vi till Lilla Familjen på Morsdags middag redan idag    

Myyyyssssssssssssssss blir det iaf...

och en väldigt god mat,

för det kan dom göra min svärdotter och sonen oxå...


Ska även åka till Kungsgården och

lägga finna blommor på Mammas gravplats

Liljekonvalljer då....


Men nu så önskar jag alla en Trevlig Lördag...


 




 
 
Ingen bild

Systeryster

28 maj 2011 09:23

Tidigt uppe har jag också varit. Du får lämna en blomma från mig också snälla, jag kan ju inte! Mat hos lilla familjen låter bra - tänk vad ungdomar är duktiga att laga mat, när jag var ung så kunde inte jag - fick väl aldrig chansen heller. Jag minns när jag flyttade så tyckte pappa synd om SO för jag kunde ju inte göra sås. Det kunde jag och kan fortfarande. Kramar och ha en skön lördag, fast det är grått och trist väder.

Lena

28 maj 2011 18:07

Haha vad då sås, kan man väl vara utan, klar alla är med på mina blommor...visst är dom dultiga att lag mat, och gott var det oxå... Kramar

 
Ingen bild

Systeryster

28 maj 2011 16:09

Jag har just suttit och reflekterat över sovtider. Skrivit en lång kommentar men jag struntar i att skicka den. Skriver ett meddelande till dig i stället. Kram och ha det gott.

Lena

28 maj 2011 18:05

Läst :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards